lørdag 11. september 2010

Hva er det med Antirasisme?

Dette skreiv jeg som en av mange advarsler om antirasismen allerede den 08.09.03 12:02

Det har vært veldig vanskelig å unngå og legge merke til at FrP har fått en del kritikk for å være for sosialistiske. Er de det? Den valgfriheten på alle måter FrP legger opp til, er i beste fall en ny type ”sosialisme”.

FrP har også søkt samarbeid i alle retninger men alltid endt opp utledd. De har blitt utledd fordi FrP har alltid vært erklærte rasister. Når noen er erklært rasistisk er det vel naturlig at også rasistiske elementer tror at de er det og gjerne vil delta i rasismen.

Jeg vil gjerne se noen dokumentasjon på hvor rasistiske FrP egentlig er! Alt Hagen har sagt så lenge jeg kan huske har gått i oppfyllelse når det gjelder innvandring. Dette er ikke Hagen eller innvandrerne sin skyld! Det er også veldig vanskelig for meg å se koblingen - rasist og innvandringsmotstander av fremmedkulturelle.

Alle som kan elementær hoderegning skjønner at vi i lille Norge ikke kan ta inn 17.000 innvandrere i fra en annen filosofi og kultur, hvert år. Ærlig talt synes jeg Norge sliter nok med den ene totalitære filosofien som har fostra oss. Hvis vi ikke skal få skikkelig rasisme må vi nå stoppe opp og se på innvandring med nye briller. Det vil innvandrerne som allerede er her være helt enig i, for dette går mest ut over de. Unntatt de som eventuelt har et overordna mål. Det er helt umulig å sammenlikne Østens/Afrikas kulturer med de vestlige slik uten videre. Jeg har vært i noen av landene og det føles som om det er en annen planet. Det er heller ikke slik at folk som sitter 8 timer på et fly forandrer tankestruktur og holdninger sånn helt plutselig.

Jeg lurer på hvordan reaksjonene rundt i verden hadde blitt hvis vi snur litt på verdensbildet, tallene og tankesvirringa må taes med en klype salt fordi jeg ikke gidder å finne de faktisk tall og det hele er vel helt urealistisk og dette er bare et lite innlegg(som vokste og vokser), men jeg vil tro poenget vil være klart for de fleste:

USA har så vidt jeg kan huske (2003) ca 6% arbeidsløshet av 250 millioner Amerikanere. Hvis ikke jeg har rekna veldig feil skulle det bli ca 15 millioner arbeidsløse. Send de til Midt-Østen som kolonister. Da er det hvis vi sammenlikner med Oslo plass til ca 1/4 Kristne Amerikanere i Bagdad(er det 8 millioner innb. Der?). For å gjøre dette regnestykket veldig enkelt sier vi at det kunne være 2 millioner stemmeberettige Amerikanere bare der.

Man kan fortsatt pøse på med ca 280.000(Oslotall 2003) nye Amerikanere i året i Bagdad. Jeg tror ikke så veldig mange Amerikanerne ville stemme på de innvandringsmotstandiske partiene, men fortrinnsvis innvandringsvennlige partier, da innvandringsmotstanderne er erklærte rasister. Slik sett er det ikke rart enkelte partier satser på den nye befolkningen ved å skremme innvandrerne til å tro at innvandringsmotstanderne i tillegg er rasister, da dette er den eneste mulige løsningen for å fortsatt få stemmer og makt, når de ellers ikke holder mål. Amerikanerne som ikke skjønner den nye kulturen eller har skjønt at det er styringssettet og politikken i eget land som er årsaken til at de ville flytte søker selvfølgelig det de kjenner.

Vi har fortsatt 13 millioner Amerikanere å fordele på resten av Irak og andre Islamske stater. Hvis det fortsatt ikke fyller dekningsgrader etter vestlige forhold er det ca 10% arbeidsledige Tyskere vi kan fordele osv…… Jeg har ingen problemer med å se hvilket ramaskrik dette ville bli, verken i Islamske land eller i andre ”snillistiske” kretser.

Kolonisering har vesten kun gjort vedvarende i Australia, Amerika og til dels Sør Afrika med de konsekvenser det har hatt for lokalbefolkningen. Konsekvensene av den omvendte kolonisering vi ser nå mot vesten begynner virkelig å vise igjen i land som for eksempel Sverige, Danmark, Frankrike og Tyskland. I Frankrike er det hele bydeler politiet ikke kan gå inn i uten støtte fra militæret og i Tyskland er det 3 og 4 generasjons ”fremmedkulturelle” som ikke kan et ord Tysk. I Nørrebro i København er det så ille at Danskene flytter hals over hode og i Sør Øst Sverige er det nesten ikke Svensker igjen. Disse landene har hatt en høyere grad av innvandring enn det vi har, men det må da gå an å lære av dette og ikke gjøre de samme feilene.


.... og jeg legger til, i dag den 11.09.2010. Antirasistene har ikke lært en dritt av faktisk og dokumenterbar historie. Antirasistene lever i en ideverden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar