torsdag 9. september 2010

Fabelfjes en Xenofob idiot?

I dagliglivet her hvor jeg lever ut andres drømmer om et flerkulturelt samfunn, tør jeg påstå at den Ånd jeg sender ut er udelt positiv. Ja, selv mot våre nye landsmenn som også kalles ikkevestlige innvandrere.

Jeg har vært hjemme hos flere, snakker med dem på feks pub, foreldremøter, gangveier, hjemme hos andre venner eller der jeg måtte møte dem. Noen har tilogmed vært hjemme hos meg. Jeg sier hei og smiler til mennesket som sitter i kasse på butikken. Aldri har jeg hørt i fra deres munn at jeg oppfattes som rasist.

Dette er fordi jeg ikke er i mot muslimer, men jeg er i mot mohammedisme også populært kalt Islam.

Allikevel er jeg i mot masseinnvandring av fremmede kulturer. Noen her og der tror jeg ikke er usunt, men det vi ser i området her tror jeg ikke er sunt. Det har gått alt for langt. Samfunnet øverst i Groruddalen har aldri vært noen udelt idyll. Problemer har det vært. Stovner kalles feks på folkemunnet i mange artige sammenhenger for Stoffner, fra gammalt av.

Allikevel har det skjedd så store forandringer at det er på tide å si i fra.
stopp innvandringa . I særdeleshetFAMILIEGJENFORENING stoppes.NÅ!

Da Dagsavisen prøvde seg med brunbeising. De lurte på hvordan folk som er i mot ruinering av nærmiljøet, økonomien og kulturen her i landet, kunne heie på Moa svarte jeg dem så de forandra artikkelheading, svaret var:
Kan det være fordi det er svært lite rasisme i landet?
At det er mennesker i flokk det protesteres mot og ikke individer.
Dagsavisen

Antiantirasistisk
Fabelfjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar